Paus!

Tror veckorna tar så mycket energi så helgerna blir mest bara kaos, i mitt huvud i alla fall! Men det ordnar upp sig efter ett tag. 

Förra helgen var det feber och brutna revben som spökade. Den här helgen rivstartade med att Emil fick ett migränanfall och Eddie fick ruskigt ont i magen och skrek i närmare två timmar, och stackars Alvin somnade uppe på pappans mage i brist på nån som kunde ta sig an han... Och själv försökte jag ta hand om alla, men de krafterna besatt jag inte... 

Men tillslut så ordnade det upp sig och helgen fortsatte med lugna aktiviteter och trevligt socialt umgänge.

Telefonen (och alla sociala medier) prioriterade jag bort, vilket var otroligt skönt och jag tror alla bilder och info om stackars flyktingar tog ner mig ännu mera... Ska försöka leva mer "här och nu" än i telefonen... 

Idag har vi räddat lite rödvinbär i alla fall och bakat en kaka! 
Hade så tomt i kaffebrödsförrådet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback