Hola campadres!

Eller vad det heter!
Skulle verkligen vilja lära mig spanska!

Men det var inte det jag skulle skriva. 
Fast egentligen hade jag inget speciellt att skriva, bara uppdatera lite så ni vet att jag lever! 

Haft fullt upp de sista dagarna, så har inte hunnit med nån träning.

Igår var jag dock på yinyoga på diva.
Det var after Work med jobbet. 
Fantastiskt skönt och välbehövligt! 
Och lugnande. 

Och sen blev det paketering av 41 kg ekologiskt, närodlat nötkött.
 Fast innan båda de där så hann jag leka ute i solen med A och E hos svärmor och svärfar. 
Eddie älskar oxå att vara ute och upptäcka världen. Han blir jättesur om nån går ut utan honom!


Och idag har jag jobbat sista dagen för nu. Nu blir det mammaledigt till september när Eddie börjar dagis.
Blandade känslor inför det, pga hur det gick sist. Men mer om det en annan dag.

Nu blir det Myrmobbaren och melon med Alvin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback