She's letting me go!!

Som jag misstänkte så tyckte psykologen att jag mår rätt bra, att jag har hittat bra verktyg att hjälpa mig själv vid behov och hon tror jag kommer klara mig bra utan henne. 😕

Fast det är väl bra, såklart, och egentligen tror jag det oxå. Känns bara lite läskigt, som att släppa handen och gå själv. Lyckades i alla fall få henne att gå med på att hon ska ringa och kolla hur det går för mig om två månader, så jag har en liten säkerhetslina kvar.

Vi gjorde en plan idag oxå hur jag ska vidmakthålla mitt välmående och inte ramla dit igen. Det kändes bra och den ska jag ha nära och checka av då och då. 

Ska till läkaren på fredag också och se om jag ska fortsätta på 50% eller om jag ska trappa upp ytterligare. 

Avslutade mitt stadsbesök med nästan 2 Tim hos "Lena i Brunflo", så nu är kroppen nollställd, alla muskler avslappnade och kroppen rak! Ett tag i alla fall! Så nu lär kuddarna och sängen vara skön igen!! 

Nu längtar jag efter mina ❤️-an!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback