Alltså...

Fan, detta att träna. 
Det är ju så kul! Så skönt! Man blir så glad och mår så bra. Ändå är det såå svårt... 

Har ju planerat länge och bestämde mig häromdagen. Och idag frågade en kompis om jag ville hänga på till hotellets gym, där kommunalanställda tränar gratis. Och jag sa ja, och for!!! 

Så nu är jag nytränad! Och dessutom blir det badminton snart, så dubbelt upp!!
Så nu när första steget är taget så hoppas jag att det blir lättare att ta nästa. 

Och ser ju framemot träningsvärk imorgon!!
Här var mitt upplägg. 
Körde lite spinningcykel som uppvärmning och tyckte jag körde med relativt tunga vikter.

Men förmodligen var de för lätta ändå då jag körde 12 och 15 rep istället för tio på de flesta övningar. Blir tyngre nästa gång!

Men tror ryggen kommer kännas imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback