Helg!!

Ojoj, vilken första arbetsvecka det blev!! 
Blir dock mindre jobb än jag tänkte, jag trodde jag skulle börja på halvtid, det kändes lagom, men läkaren hade andra tankar. Hon insisterade på att jag skulle börja på 25%, två timmar/dag. 
Och i ärlighetens namn har hon mer erfarenhet än mig av sjukskrivningar, så det är väl bara att lyssna och inte gå för fort fram. 

Det kändes jättebra idag, kändes bara kul och jag längtar efter att få jobba med barnen (var ju bara planering idag) men såhär i efterhand känner jag att jag varit uppstressad och spänd idag. Huvudvärk och hjärtklappning. 
Så det är tur att läkarna kan sina saker!

Men har nu intagit sushi till middag och blåbärspaj till efterrätt och bebis sover så nu ska jag varva ner i soffan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback