Äntligen!!

Efter att ha haft dåligt med energi ett tag så känner jag mig piggare igen (det är då hälsosamt och stärkande i fjällen!?!) och lyckades till och ned ta mig till gymmet på hotellet idag efter jobbet!!

Värmde upp på cykel och körde sen igenom alla övningar med lätta vikter som uppv. 

Sen körde jag detta pass:
Runda 1: 12 reps
Runda 2: 10 reps
Runda 3: 8 reps
Och så ökade jag vikterna för varje runda.
-Marklyft
-utfall
-spring på låda
-rodd i trx (ökade lutningen)
-benböj med axelpress 

Var så kul att lägga på vikter, för även när jag tycker jag tar i så orkar man ju alltid alla, och förmodligen mycket mer.
Så nu när det blev förre reps varje varv så la jag på mer vikt, så tillslut tyckte jag det var riktigt tungt, men orkade ändå alla och hade nog kunnat haft på ännu mera vikter. 
Men man lär sig ju och nästa gång vet jag ju att jag orkar tyngre!
Sen körde jag lite övningar mot ryggskott. Har börjat känna av ryggen i vissa lägen, men vet ju att det som hjälper bäst är träning och rörelse, så jag googlade fram lite övningar, ni hittar de här: http://www.superhalsa.se/3-ovningar-som-lindrar-och-forebygger-ryggskott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback