Rekreationsdag!

Uppstigning 05.45!  đŸ˜ŽđŸ˜Ž
Tur man lĂ€rt sig detta sĂ„ man gĂ„r och lĂ€gger sig i tid, alltsĂ„ vid halv tio! SĂ„ hinner man surfa lite (och blogga som nu) och lĂ€sa lite innan lampan slĂ€cks och hjĂ€rtverksamheten upphör... 

Men Eddie var faktiskt ganska lugn imorse och satt mest i soffan och myste och Ă„lade runt pĂ„ mig! VĂ€ltrade sig liksom, sĂ„dĂ€r som hundar kan göra om de hittar en skithög eller sĂ„, rullar sig för att lukta likadant. Lite sĂ„ kĂ€ndes det! 😂😂 Mysigt tyckte jag!
Sen somnade han vid Ă„tta igen och sov en timme. TyvĂ€rr inte jag... 
NÀrmare nio kom resten av familjen ned sÄ dÄ blev det frukost och sen gick vi ut. Alvin hade kompis sÄ det blev snowracer efter skotern och Eddie gillar att vara ute oxÄ. GÄ runt överallt och Äka skoter och fyrhjuling.

Det var sÄ skönt vÀder sÄ jag kÀnde för att grilla kolbullar till lunch. Sagt och gjort!

Sen frös Alvin och kompisen lite sÄ de fick gÄ in (och sÄ var de vÀldigt sugna pÄ att leka inne oxÄ) och Eddie somnade sÄ dÄ satt jag bara och eldade. Och pratade lite med E. Och eldade och bara kÀnde lugnet. PÄ riktigt. Och eldade.


VÀldigt, vÀldigt skönt.
Ingen som pockade pĂ„ min uppmĂ€rksamhet pĂ„ 1,5 Tim!! 

Sen avslutades just kvÀllen med fika och surr med TrollslÀndorna!

Bra dag! ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback