2/3 avklarade!

Strax över 20 mil har jag cyklat hittills i sommar!! Ikväll, blev det 3, med bra fort, bra tryck i benen och det känns som att kroppen vänjer sig mer och mer. Alltså mindre och mindre ont i ryggen! 

Solen sken, men mörka moln hotade vid min vändplats och några droppar fick jag ta, men de var lätträknade!
Soligt hemåt, och mörkt bortåt!

Jag gillar verkligen landsvägscykling och om jag vinner en massa pengar, eller när denna cykel är slut, då blir det en racer!!

Så nu är alltså drygt 2/3 av cykeldelen på Icaklassikern avklarad. Närmare bestämt 8,4 mil återstår att rulla innan 12:E juni. Och jag ser inga hinder från att klara det! 

Men nu längtar jag oxå efter att komma igång med löpningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback