Promenad!

Kände mig lite piggare idag, i förkylningen. Eddie, som sovit i 13 h med några uppehåll för välling var snorigare idag än igår. Trodde han skulle vakna frisk efter all sömn, men icke.

Vi vågade oss i alla fall på en promenad runt grisrundan! Fick trevligt sällskap på vägen oxå.

Sen körde jag lite övningar hemma i solen, medans Eddie poade på själv. 

Höftlyft.
Sumobenböj. Den här bilden blev så sjukt dålig och ful, så den är inte ens värd att lägga ut. Men skrattade gott när jag såg den, så den bjuder jag på! 😂
Fick tips på övningar som är bra för cyklister via Ica och Icaklassikern, så jag körde de. 5 övningar, 3*10. Kort och enkelt. Precis vad jag hann med innan Eddie tyckte det var dags för lunch! 

Länk till övningarna hittar ni här: https://www.ica.se/halsa/artikel/styrketraning-for-cyklister-5-ovningar/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback