Hej!

Nu är vi hemma från stugan igen...
Alltså vi är så himla dåliga på att bara vara jag och E...
Vi var i stugan, hade regnet, brasan, allt det... Och så bara ligger vi och läser med näsan åt varsitt håll.
Sen snarkar E helt plötsligt, jag blir sur och vänder ryggen till (som om han skulle märka det när han sover redan...)
och sen sover vi båda två... Hur romantiskt är det??

Nu är E i alla fall och hjälper till att fixa musikanläggning tillbröllopet ikväll.
Själv sitter jag här och läser lite bloggar och bloggar...
Men nu ska jag nog ta en promenad, vågar inte riktigt springa innan benen är helt smärtfria...
Sen blir det dusch och fix inför bröllopet!

Men först en sväng i på king.com, förhoppningsvis bara en snabbis, annars blir det ju promenaden som ryker...

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback