Dag 67

*5 min uppv
*43 MIN X-TRAIN!!!
Ställde timern på 40 min, och tack vare en egen "Jillian" så blev det både 40 min och 3 min extra, även om "Jillian" ville pusha mig till 5 till... Men det gick inte!!
*Armhävningar
*Sit-ups
*Hoover
*"Kast med ben" haha, alltså "Jillian" kastade ner mina ben, medans jag låg på rygg och försökte hålla de ovanför golvet...
.
Ja men, nä men, det känns som en bra start på denna nya träningsvecka!!
.
Nu ska jag hoppa in i duschen, ta på mig min"nygamla" tunika och fara på middag!
Ska försöka tänka på vad jag stoppar i mig!
Eller, det är ju ett konstigt uttryck, vad hjälper det att tänka på det??
Det jag ska göra är att jag inte ska stoppa i mig så förbannat mycket onyttigt och onödigt!
.
Ha en trevlig fredagkväll kära vänner!
Det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback