Dag 80

*Skidspåret med både gång och spring.
Sprang längre och mera än sist! Härligt!!
Sprang uppför som vanligt, sen hela vägen ner och ända till postlådan!! Hade klarat av att springa längre, det hade jag, men jag tog kanske 1 minuts paus där, och sen sprang jag hela vägen ut till vägen. Detta tog totalt tio minuter, så jag sprang i nio då!! Sen sprang jag två sträckor till efter asfaltsvägen! Kändes bra i kroppen, men sen var jag slut!
Och dessutom i Graninge-kängor. Kanske inte optimala löpskorna, men med detta ruskväder så kändes de helt rätt.
Och dessutom var det rejält isigt, så det kändes tryggt med kraftig sula.
Mer benmuskler tänker jag oxå!!=)
.
Däremot har jag börjat få ont på insidan av ena smalbenet.
Och detta började redan innan jag sprang i Graninge-kängorna, så jag kan inte skylla på de.
Men det blev inte bättre av det heller.
Får se hur det utvecklar sig, har tagit en ipren nu inför kvällen och hoppas det ska lindra!
Vill inte ha skador!!!!!
.
För övrigt så kanske ni märkt att denna blogg så gott som till 100% blivit en träningsblogg.
Det är ingenting jag gjort medvetet, utan det är väl det enda jag orkar skriva om.
Och det är ju till stor del det jag sysslar med på dagarna oxå, och det måste få ta stor plats i mitt liv nu, så jag orkar fortsätta!
Ska försöka slinka in nå andra ämnen oxå, men förmodligen kommer det fortsätta med mycket träning framöver oxå.
.
Apropå helt slut, så har jag precis lagt mig!
Är sjuuukt trött!! Titta vilken tid detta är publicerat!!!
Kanske orkar se nåt program på nån play-kanal, men annars är det tack och god natt!!
.
Vägning imorgon oxå! Tycker att jag klarat denna vecka ungefär som förra veckan, men tvivlar att vågen visar så bra två veckor i sträck!! Men den borde ligga på minus i alla fall!!
.
Nähä, tack och god natt var det!

Kommentarer
Postat av: stina

grattis till -10kg! va otroligt duktig du är :)

2010-10-28 @ 19:52:46
URL: http://kalaskula.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack så mycket!

2010-10-29 @ 13:08:46
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback