Det är mycket nu!

Grey´s anatomy
Desperate housewives
Robinson
Sara, Anders, Ozan, Flavia, Gurkan, Daniel, Moa, Peter, Erik, Marcus, Misha, Jukka, Mats, Kinna, Elin, Josefin, Margareta, Helene. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Lyxfällan
Biggest Loser
Ensam mamma söker
Berg flyttar in
Elvis i glada Hudik
Fångarna på fortet
Idol
.
Och jag missar hälften av det...
Såg Grey´s igår i alla fall!
Bra start, om än lite snurrig, eller så var det kanske för att jag missade de första minutrarna, så jag bara flög rakt in!
.
Ikväll blir det bara till att poa på lite här hemma.
Gå på promenad runt skidspåret med familjen, lägga in mellanmadrassen och så premiären av Robinson då.
Sen ska jag nog sova, våra föredetta tidiga kvällar har förvandlats till sena kvällar, så jag ska försöka somna tidigt ikväll så kanske jag är piggare imorgon!!
Är fortfarande stentrött på dagarna!!
.
Men först: promenad!!

Kommentarer
Postat av: Travel Writing

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-01-21 @ 14:48:37
URL: http://travel-writing.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback