God morgon kära vänner!!

Och vilken fantastisk fredag alltså!!
Så borde alla fredagar vara!!
Började med jobb såklart, men slutade tidigt, 13.00 nämligen!
Och då hade jag ju bokat in en massage!!
Inte illa, och behövligt!! Kändes som om jag tagit av mig ett hårt spänt bälte runt midjan efteråt..
Medans jag fick massage så var E och hämtade S på dagis.
Så när jag kom hem for vi ner på Brödbiten och fikade mellis!
Sen drog vi hem och jag och S badade!! Super mysigt med massa skum och massa skvättande vatten!!
Sen for hon hem och då blev det lite vila på sängen, var väldigt trött, yr och lite konstig efter massagen.
Men med betoning på lite så klev jag snart upp, då I och H kom och blev bjudna på middag hos oss!
E lagade langos!
Sen drack vi lite öl och spelade kort till elva!
Då hade jag varit trött ett tag och gick gladeligen och la mig i den sköna sängen!
Och sov till halv elva idag!!
.
Trodde att jag sovit lite konstigt inatt, är lite öm i ryggen, men känner nu att det är efter massagen.
Musklerna är nog välbearbetade och lite möra idag!
.
Men nu ska jag strax fara och hämta I, så ska vi bege oss ner på Invigning av nya salongen d i v a!!
I helgen ska jag bara vara, inte städa eller nåt tror jag!! Känns som om jag gjort det tillräckligt!!
.
Även om det såklart skulle behövas både här och där!!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback