Känns tungt 2!

Alltså, jag sov från halv nio igår till kvart över sju imorse... Nästan 11 timmar...
Och jag känner mig inget piggare för det!!
Inte ett uns, lika slut i kropp och sinne!!

Tror att det blir några vilodagar för min kropp nu, kanske nån promenad bara.
Fast det känns inte som om promenadeer är negativt i och för sig!

Om jag hinner vill säga...
Ikväll har vi inget planerat iofs.
Lite städning vore nödvändigt och packning och planering för imorgon!

Då ska vi på Djungelhuset och Storsjöbadet med mina syskonbarn och sen direkt vidare på 30-årskalas.
Inget utrymme för rast och ro där inte!!
Söndag har vi inget planerat heller, men det finns en hel del grejer som skulle behöva göras!!

Ja, man får väl vila i graven, då har man ju obegränsat med tid för det!!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Mor

Simma o bada är ju BRA motion!!

2010-10-29 @ 13:34:58
Postat av: Mor

Simma o bada är ju BRA motion!! Klättra i lianer likaså:-)

2010-10-29 @ 13:35:57
Postat av: Helena

Japp, tänkte oxå det!!

2010-10-29 @ 17:11:58
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback