Svårt alltså!!

Olle, Linda, Daniel, Alice, Sassa, Elin, Linnea, Andreas, Jay, Minnah och Geir är årets idoler Foto: Stella
Alla är otroligt duktiga i Idol iår!! Annars brukar det alltid vara några som utmärker sig som extra bra, men nu är det bara ett fåtal som jag skulle kunna "avvara"...
Resten är enormt duktiga!!
De som jag skulle klara mig utan är:
*Andreas Weise
*Daniel Norberg
Minnah var lite lam idag, hon sjöng bra, men hade ett lite tråkigt framträdande tycker jag!
Så när de åkt ut vet jag itne vad som ska hända, då får resten vinna!!
De andra är så sjukt duktiga på det de gör!!
Jag gillar Alice jättemycket, och Elin är så jäkla cool, och Jay, och Sassa, och Linda förstås, och när Olle sjöng så rös jag redan vid första tonen, och Linnea!
Ja, som sagt, alla är skitduktiga!! Blir en tuff idol-säsong!!
.
Nu blir det nog Desperate Housewives uppe i sängen!
Efter att vi tagit bort madrassen förstås!!
.
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 21:54:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback