Raska flickor ska det visst vara!!

Fast jag var inte så rask imorse...
Däremot tycker jag att jag varit rätt så rask efter jobbet:
*Hämta V på skolan -check!
*lämna tvätt till kemtvätten - check!
*undersöka middagsalternativ - check!
*träna - check!
*hänga upp gardiner på nedervåningen kanske??
*Just de, skulle försöka träffa C och lilla T oxå! - check!
Plus att jag även lagat middagen.
Och tvättat själv, eftersom allt inte gick på kemtvätten.
.
Nästa punkt på listan är ÄTA!!!
Hittepåkyckling med ris och broccoli!
.
Mycket märkligt...
Om jag trycker på "genomstrykning" så försvinner det när jag publicerar inlägget...
Mycket mysko, är det Google Chrome som spökar igen??
Hur ska ni då veta vilka grejer jag gjort??
Får skriva nåt då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback