Recensioner.

Film 1
Såg den först, för jag hade egentligen inga förväntningar alls på den.
Trodde nog det skulle vara en rätt dålig romantisk komedi, förutsägbar.
Trodde alltså inte alls att det skulle vara så bra som den var!!
Jag har suttit och skrattat högt för mig själv! Och jag har även gråtit för mig själv!
Åh, vad den var bra!! Jag gillart!! Förutsägbar?? Njoodå... Men den gör dig inte besviken!
.
Film 2
Anledningen till at jag såg denna sist, var att jag hade högre förväntningar på den.
Levde den upp till de då?? Njao....
Den var inte så rolig, egentligen och rätt förutsägbar. Pojken var nog den som räddade filmen!
Men visst kan man tillbringa 1,5 timme att titta på den!
.
Vet inte om det berodde på mina olika förväntningar, men den första filmen var helt klart bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback