Påbörjat projekt: hall!

Var ju ett tag sen jag målade lister och bröstpanel.
Lite senare som E snickrade möbel.

Förhoppningsvis kommer vi bli klara snart, men inte i nån jätterask takt.

Har nu tvättat tak och taklister och spacklat taket och möbeln.
Färg har vi så jag hoppas att jag kommer att ha energi nog att måla både tak och möbel under en nära förestående tid. 





Det besvärliga är ju att tapeten sträcker sig upp i trappen, och då vill man ju måla taket där oxå innan vi tapetserar, och då tillkommer ju hallen uppe, vilket gör det till ett större projekt än jag eg vill. Just nu.

Men nu har jag satt igång i alla fall.
Behöver köpa mera fog, så det blir nog ingen målning i helgen, eller inte av möbeln i alla fall. 

Nu myser vi i det, till största del, julsanerade vardagsrummet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback