Skidor på längden och tvären!

Igår var det längdskidor för hela slanten och idag blev det slalomskidor!
Solen sken så härligt på förmiddagen, men den hade nästan försvunnit innan vi tog oss till backen. Men det är fint ändå!


Den lille var hos farmor och farfar så vi kunde ägna oss åt de båda större grabbarna. 

Tror det kommer kännas i min kropp imorgon, både åkt med Alvin mellan knäna och kört själv i stora backen. Ovana rörelser.,, 

Men kul! Märks dock att jag inte är en van åkare, har lite att jobba på, inte minst att våga trycka på för att få till tekniken. Men det kommer väl hoppas jag! 

Imorgon blir det nog mera på längden, för mig i alla fall. Nysnö och nydraget spår i em! Och ny fästvalla på skidorna! 👍🏽 

Nu är det sovdags, en dag i slalombacken tar knäcken på vem som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback