Smygmyser!!

Blev gästrummet inatt.
För att orka med livet!

Läkaren tyckte jag skulle gå upp på 75% nu och prova 100% om två veckor.

Fort tycker vissa, jag vet inte, men jag orkar ju med 50% utan problem och tanken är ju att jag ska jobba 100% så jag måste ju prova tänker jag.

Det största hotet nu är ju Eddie känns det som. Och hans dåliga, dåliga nätter.
Men jag kan väl inte vara sjukskriven för att han sover dålig, eller kan jag? 

Har sovit riktigt bra inatt i alla fall.
Bara vaknat en gång av att Alvin ramlade ur sängen, trots att jag placerat en barnvagn vid kanten för att förhindra detta... Jaja, det gick bra i alla fall, hörde ingen duns så tror mer han gled ner än föll handlöst... 

Idag ska vi fira älskling som fyller år!
Min första present var att han fick sova med Eddie inatt alltså...💀 

Men jag tar honom nästa natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback