Öde...

Här har det varit väldigt öde på sistone.. Har inte haft så mycket tid över till nå data, sen har jag skaffat facebook, så det ahr liksom varit lite nyehtensbehag och ägnat mig åt det, fast jag typ inte fattar nåt...

Men allt är bara bra i alla fall..

Håller på att ladda upp inför julen, har letat fram alla julsaker och gardiner och så, och igår hade vi myskväll med kusin A och hans nyblivna fästmö P. Vi drack glögg, åt pepparkakor och titta på Ensam hemma filmerna!! Så nu börjar det känns att julen närmar sig. Julklapparna är nästan klara. Bara mor och E kvar att shoppa till. Känns himla skönt!! Kommer inte bli nå stress å jäkt och tom plånbok!! Eller jo, har ju aldrig haft problem att tömma plånboken tiigare så det lär väl inte vara nå problem...

Ny bil har jag köpt oxå, eller ja ny och ny, en BMW 525i -89, av ovanstående kusin.
Trivs jättebra med den, har ju velat ha en BMW länge, och nu har jag det!!!

Annars håller jag på att försöka inhandla en dator så att det inte behöver bli så här mycket tomma dagar på bloggen. Skäms ju nästan för att säga att vi inte har en dator, men det är på G nu i alla fall...

Ja, det blev en kort uppdatering, nu blir det facebook istället..

hare bra!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

varning - facebook är beroendeframkallande...

2007-11-27 @ 08:52:40
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback