Göra stan...

Nu är jag och E i Östersund... Ska inhandla en present till A-M som fyller år och har kalas i morgon.. Ute i god tid!!
Eftersom E´s familj har lägenhet så passade vi på att åka in idag och sova över, liten miniminiweekend.. Vi har varit och provkört en bil åt mig. En Honda accord. Tyvärr var den lite dyrare än vad jag tänkt lägga ut på en bil, så det blidde ingen affär, får fortsätta leta, känns som om jag aldrig kommer att hitta nån bil som duger åt mig... EFter det träffa vi A och P och gick och fika med dem! Planen var att senare äta middag på En liten röd och äta en rödvinsfondue som jag åt där för flera år sedan och den var underbart god då... Och sen en bio... Tyvärr var restaurangen fullbokad, så det blev en enkel pizza från Via grande hemma i soffan istället. I och för sig så gör de väldigt goda pizzor där, men det är ju ingen rödvinsfondue direkt... Det positiva med det var ju att vi hann se Allt för byn som vi liksom räknat bort i våra planer, roligt avsnitt förresten, de såg ut att ha skoj i Turkiet, eller?!?! Sen for vi på bio, har precis kommit hem därifrån.. Vi såg "1408" med John Cusack. Ännu en Steven King film, och regisserad av Mikael Håfström, lite skoj kuriosa...
1408
Och den var riktigt, riktigt läskig!! Så nu får vi se om jag överhuvudtaget vågar sova...
Det är lustigt, jag vill se skräckisar, men när jag ser på dem/har sett dem ångrar jag mig bittert, för då vågar jag knappt gå och kissa själv.. Fast det är ju en liten adrenalinkick efteråt, att man liksom överlevt filmen, och det är nog den man är ute efter... För samtidigt blir jag jättebesviken om jag ser nån dålig skräckis, som jag inte blir rädd av... Lustigt hur den mänskliga hjärnan fungerar...

Nu blir det väl snart sängdags i alla fall, eftersom jag tror att jag blivit totalt förslappad och knappt orkar hålla mig vaken efter tio, och nu är klockan snart elva!! Vi hann se det sista på IDOL, och jag vart grymt besviken över att Evelina åkte ut!! Alltså, hon var ju hur grym som helst!! En liten svensk Alanah Myles!! Tråkigt, tråkigt!!

Imorgon blir det i alla fall shopping. Ska leta presenten. Sen så kanske man hittar nå mer julklappar. Tyvärr är det ju ingen som lämnat några önskemål på julklappar (!!!) så det är ju lite svårt att veta vad man ska köpa, men om inte annat får man väl improvisera. Kanske blir lite kläder själv oxå, såg att det var 25% på hela KappAhl just imorgon, så man kanske kan göra nåt fynd!!

Sen åker vi hem och går på kalas!!

Kärlek
Nu måste jag nog umgås med E lite, annars är det risk att han tycker jag är osocial och tråkig kanske...
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Runt tårtfat, kakfat och "brödkorg" till matbröd behöver jag!!!

2007-10-27 @ 09:31:04
Postat av: Helena

Och du vill alltid ha personliga saker!! =)

2007-10-29 @ 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback