3 år


Idag har jag och E varit tillsammans i 3 år.

Det har varit upp och ner som för alla andra. De senaste månaderna har det varit väldigt mycket upp och
jag älskar honom mer än nånsin!! Mitt hjärta tillhör helt och hållet honom.


Den  bästa och tryggaste plats jag vet är i hans armar.
Hans bästa egenskap är att han ALLTID kan få mig att skratta. Det är även hans sämsta egenskap... =)
 (inte allra sämsta kanske, men den kan vara väldigt irriterande ibland...)

Ikväll ska vi till min andra favoritplats, nämligen stugan, och bara mysa...
Det har dessutom blivit tradition att åka båt när vi firar årsdag, så det måste bli en tur med båten också.

Till min kära E

Jag hoppas att det bästa i våran dåtid blir det sämsta i våran framtid.









Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback