Julbord!


Åh herregud vad mat!!
Var in på Jamtlis hemsida nu och läste, det är ju en hel vetenskap att äta julbord!!
Och fel gjorde jag ju såklart... Tydligen ska man gå TIO varv på deras julbord!! Dela upp allting för sig...
Själv gick jag tre varv, och blandade precis som jag ville...
Om ni klickar på Meny så får ni läsa själva, och se hur mycket mat det fanns att smaka på!

Men riktigt trevligt var det!! Och gott! Och smakrikt! Och mättande!

På vägen hem höll jag på att köra på ett rådjur oxå, första gången jag varit riktigt nära att krocka med ett djur!
Han skulle springa över, men tvekade, sprang en liten bit, tvekade, sprang en liten bit och jag bromsade och gled och bromsade, och med kanske en meters marginal klarade sig stackaren...

Och nu är det plusgrader oxå...
Buhu!! Snön rasar av taket och faller från träden...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback