O'boy

Vilket vackert väder!! Solen strålar, snön gnistrar, graderna har stigit så det ligger runt -10, vilket känns som rena sommaren i jämförese med det som varit. Denna dag ska i fortsättningen spenderas utomhus!!
Ska kolla om jag kan låna I´s hundar, så ska vi ut i snön å leka!! När jag slutar jobba alltså.

Ikväll kommer syster å Selina över, då ska vi käka middag, och de ska låna badkaret.
Och imorgon blåser jag och E in till stan, då ska han få sin present som till slut blev
*Middag, Rödvinsfondue, på En liten röd.
*Allt för byn 2 premiären med tillhörande efterfest!
*På söndag kommer den riktiga presenten, har inte berättat för honom än, så då får väl inte ni heller veta än, men ni får veta sen hur det gick och avd han tyckte.

Nu ska jag gå ut med barnen och leka i snön också!!

Hej på er!!

(Detta kort har inte jag knäppt, men det är väl ungefär såhär det ser ut nu!!)

Kommentarer
Postat av: Paulin

Vad mysigt ni ska ha det i Östersund, bara att läsa vad ni ska göra låter så mysigt ^^ jag och Anders spenderar alla hjärtans dag på varsina håll, han är ute och åker skoter och jag ska på dejt i Östersund med Håkan Hellström ^^

2009-02-14 @ 10:48:06
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback