Men detta kommer inte att funka!


Jag orkade hålla mig vaken till sista reklampausen, då tvärsomna jag. Och även fast E försökte väcka mig när reklamen var slut så gick det inte. Missade hela sista delen...
Ja, av Lost, som ni kanske förstod. Vilken mupptid!! Jag som tyckte Christine gick sent förut, och det är ju mellan 22.00-22.30.

Och när de sluta så gick jag raka vägen till sängen, hade borstat tänderna och allt innan så jag skulle slippa det.
Men då har man ju såklar piggnat på sig... Fast det tog inte en jättelångstund innan jag somna..
Istället vaknade jag vid fyra imorse av att E tappa mobilen i golvet, och sen la sig och läste!! Va?!?! Fyra på morgonen!! Och om jag är känslig på ljus när jag ska somna, vad är jag då när jag typ sover?? Superkänslig!! Drog täcket över huvudet och svor ramsor inombords. Så när väckarn ringde en timme och en kvart senare kan ni ju gissa vem som INTE var superpigg!! Får se hur länge jag pallar denna dag. Dessutom ska jag på barnyogakurs ikväll! Ingen vila ikväll heller alltså. Och så tänkte jag kanske hinna med en skidtur när jag slutat idag oxå.
Så ikväll kanske jag inte ens orkar med Grey´s...


Nähä, detta går inte för sig.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Daniel

jag tror jag pratar för alla när jag frågar var är kall bilderna:)

2009-03-18 @ 08:58:32
Postat av: Helena

Ja, just... Jo, de kommer nog.. Nån gång när det är dåligt väder!!

2009-03-18 @ 10:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback