God dag!

Såklart ska jag ha ljusparty på den första soldagen sen augusti tror jag!!
Sorry folks, hoppas ni vill komma ändå!!

Som sagt, solen skiner!! Har inte sett den på hur många veckor som helst!!
Men den står inte högt...

Sen ikväll är det byfest! Det blir skoj, de bjuds på soppa och grejer, pub finns och underhållning blir det!!
Hoppas på en trevlig kväll.
Ända problemet är att ikväll är det ju premiär på Expedition:Robinson.
Och det vill man ju inte missa när det är lokalfolk med!!

Hej!


Kommentarer
Postat av: animi

Hej! Hoppas ni hade de trevligt på partyt! jag skulle behöva din mail så jag kan vidarebefordra mammas önskelista...Kram

2009-11-22 @ 20:06:06
URL: http://animi.blogg.se/
Postat av: Paulin

Hejhej! Såg att jag hade glömt bort att svara på inbjudan till ljuspartyt, sorry! Kunde tyvärr inte i lördags..men hör gärna av dig om det blir fler gånger! :)

2009-11-23 @ 15:20:53
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Det lutar åt ett den 24:e januari!! =)

2009-11-24 @ 12:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback