God morgon världen!

Åhh, vad jag har sovit inatt...
Kanske inte sådär superskönt, som man kan känna ibland, att man sovit som en ängel, snarare sovit som ett tåg eller nåt. Som bara kör på liksom, inte vaknar för nåt..
Låter det knäppt?? Det tycker jag... Haha!
Men V hade till och med kräkts inatt, och E hade varit uppe och stökat, och jag har inte vaknat. Det säger ganska mycket, det har aldrig hänt förut. Jag brukar alltid vakna.

Men jag hade liksom bara ett mål inatt, och det var att sova, så det gjorde jag!

Imorse så var jag ändå rätt seg, ville bara ligga kvar i sängen hela dagen, men det gick ju inte.
Så nu har jag ätit frukost, lagt min Tjälknöl i lag och dressat mig....

Nu väntar barnkalas hos W!

V har blivit stor tror jag, för först skulle han duscha alldeles själv, och sen när han gjort det kom han mallig ut och förklarade att han skulle slå in W´s present alldeles.
Helt själv gick det inte, "papperet blir för litet" men med lite hjälp med måtten, och ett finger på papperet när tejpen jävlades så gick det kanon!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback