Hola Signorinas!

Äntligen fredag!! Vilket innebär helg och ledigt i dagarna två!!

Det enda som står klart på menyn denna helg är ett 30-årskalas på lördagkväll.

Sen skulle jag vilja
*Montera x-traljusen på Saab:en och fixa handbromsen.
*Åka till en stad gärna Sundsvall och Birsta city. Problemet är att då måste man ju åka hem lite tidigare så vi hinner med partyt, och jag har ingen aning om när partyt börjar heller, står inte i inbjudan.

Vad säger ni?
Birsta City                       VS                 Östersund
                 

Och ja, sen äta gott, sova gott och bara må gott skulle vara trevligt oxå!!

Vad ska ni göra i Halloweenhelgen då??
Nåt läskigt Halloweenparty kanske??


Nu måste jag läsa lite mer papper som jag inte hann läsa klart igår, men ett häfte blev klart i alla fall!!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Kl. 18 börjar 30-årsfesten..! :)



Biiiirsta, of course!

2009-10-30 @ 13:16:26
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Kickan

Nej inget läskigt halloweenparty här inte.

Jag har två tentor på måndag, i Mikrobiologi och Läkemedelsberäkning.

Så jag ska räkna räkna räkna räkna på injektioner, infusioner och spädningar, samt läsa om staphylokocker, streptokocker, camphylobakter och alla deras kompisar.

Vem fyller 30?



Jag efterlyser önskelistor!!!

2009-10-30 @ 13:29:56
Postat av: Helena

2009-10-30 @ 13:32:52
Postat av: Helena

Tack Paulin, då vet vi!! Ja, Birsta känns ju mest lockande!! Oj, Kickan du låter så himla intelligent!! Iofs så jobbar jag ju med barn, så jag kände faktiskt igen alla dessa kocker och bakter du pratar om.. Camphylobakter får man av kyckling va, t.ex??

C´s storebror C fyller 30!

Önskelista på G, kommer inom kort. Och right back at ya!!!

2009-10-30 @ 13:34:54
Postat av: Kickan

Jag låter inte intelligent, jag är intelligent. Inne på min femte termin av universitetsstudier, kan man då vara annat?



Här kommer ett första utkast på min önskelista:



Önskelista 2009



Plattång. OBHnordica eller Björn Axén

Mobiltelefon. Sony Ericsson! Kriterier: bluetooth, wap, minst 5mpx kamera. Oömtålig.

Strumpbyxor/leggins (svarta)

Systemkamera a'la nåt i stil med Helenas

Fina "stickade" tumvantar

Tjocksockar

Påslakanset

Böcker. Chicklit

Kollegieblock

En mysig, skön, snygg, mjuk huvtröja i BRA kvalitet, gärna gråmelerad eller svart med nåt tryck. (ej med dragkedja)

Halsdukar och sjalar. Gärna en stor svart stickad sak.

Snygga koftor, långa eller korta. Med knappar. Ej grovstickat.

klänningar/tunikor

CDskivor. Kings of Leon. Lily Allen.

Jobbskor. Eller rättare sagt pengar till ett par. Less på mina foppatofflor nu.

Duschcreme, balsam

Smink:

Parfym: SJP-lovely



Presentkort. Akademibokhandeln. Åhlens. HM. Massage el likn.(kanske nåt i Umeå) Ica?

Pengar



Ganska tråkigt lista! Jag litar på er fantasi!

2009-10-30 @ 15:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback