God dag, folket!

Blev väldigt trött igår, och somnade innan filmen var slut.S å jag får försöka se klart den idag...
Däremot så vaknade jag till senare till denna låt...


Låg med ryggen mot tv:n, men den sitter i ryggmärgen, E fråga "Vilken film är det här??"
Svår fråga... Och helt plötsligt var jag tvärpigg igen...

Kände att det var väldigt länge sen jag såg, kan faktiskt inte komma ihåg sist jag såg den..
Och trots att man vet precis vad som händer och hur den slutar så vällde känslorna upp i mig, och nån tår brände i ögat under finaldansen...
Kika in här och njut....
http://www.youtube.com/watch?v=7GBy7rBzz_I

Det är lustigt att en film som man sett så många gånger fortfarande kan förändras...
Jag har mest sett den när jag var liten och då var det mycket i filmen som man inte förstod, inser jag nu när jag ser den...
Men nu ser man på den med helt andra ögon, man har mer erfarenheter och förstår saker på ett annat sätt, man är vuxen liksom och förstår vuxna saker. Så att säga... Jaja, ni kanske förstår vad jag menar...

Nähä, kanske dags att shapea upp sig, ta på nå kläder och så...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback