Mitt liv som GräsÄNKA Dag 1

Jaha, nu har E precis lämnat mig, för att söka lyckan nån annanstans...
Näe, inte så drastiskt, hela hans jobb ska ner till Gävle och snickra på en liten Ö... Så han ska vara borta hela veckan.

Såklart tycker jag det är ganska bra, jag tycker ju att man behöver sakna varandra ibland, vilket vi väldigt sällan gör. Det lustiga är bara att så fort jag blir ensam så vill jag att han kommer hem igen!!
Eller inte på en gång, nu tycker jag fortfarande att detta ska vara nyttigt för oss. Vi har inte varit ifrån varandra såhär länge sen vi lärde känna varandra tror jag.

Så som ännu lycklig Gräsänka tänkte jag börja med att blogga, eftersom E tycker att jag är SKITtrist när jag sitter bakom datorn, vilket genererar i dåligt samvete hos mig, och bara stressbloggande...
Men nu är det INGEN som kastar snea blickar på mig!!
Skönt att sitta här och mysa i mina Shepherds och min nya sjal från Ica (av alla ställen)
 
och äta mina alldeles egna vindruvor, som jag inte behöver dela med nån!


Och just det, knäppte ju kort på de där tallrikarna oxå, som vi åt sushi på, förmodligen har ni allihop fått ett eget erbjudande om att få de...


Ikväll väntar ett besök hos C, som jag typ inte träffat på en månad... Ska spana in om kulan växt nåt, vilket den borde gjort vid det här laget...

Sen ska jag kika på Top model 12 och så hoppa in i de Ensamma Mammornas kärleksfyllda sommar, och inte känna att nån hellre vill titta på UFC på Eurosport!


OK, så som ni kanske förstått så är jag jättebra på att vara Gräsänka!!

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback