Mitt liv som Gräsänka Dag 2 del 2

Nu har jag landat i soffan på Näset hos syster.
Har haft en skön dag.
Jag och Selina for hem på Näset, busa, gunga, filosofera...
Sen kom syster hem och laga mat, innan hon for iväg igen...
Då gick jag och Selina på promenad, och på hennes önskemål blev det den långa rundan, var ute en timme och hon satt så snällt i vagnen...
Sen kom vi hem och ordna lite uppdrag vi fått innan hon hoppade i "jamisen", som hon säger, och slog oss ner i soffan med en flaska välling respektive kaffe. Hon skul einte sova på en gång, hon skulle "se tv, se dol" vilket jag antar betyder Idol, fast det var ju inget idag. Det blev lite Sveriges fulaste hem innan det blev hopp i säng.

Och nu ligger jag och kikar på Svenska Hollywoodfruar.

Hoppas vi har några intelligentare svenska ambassadörer där borta, annars kan de inte ha höga tankar om oss "over there"...

Saknar faktiskt E lite oxå. Prata med honom förut och de hade det bara bra!
Sen är det väl bara att fara hem, hänga lite tvätt, slänga sig i duschen och hoppa i säng...

Imorgon blir det ju kurs i Ösd, och förhoppningsvis hinner på pumpen sen.
Sen blir det nog till att vara hemma och stöka lite tror jag, har ju fortfarande övervåningens fönster kvar, och typ fyra maskiner med sockor, strumpor och t-shirtar som ska sorteras...

Nähä, god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback