Mys...

Lyckades ta mig upp ur soffan en sväng...
När vi titta på Dobidoo sp spela Marie (läraren som var med i melodifestivalen) och Lennie Norman en sån fin låt.
Har länge varit sugen på en skiva med "mysmusik" typ som denna underbara låt:

(Men Amanda Jensson gjorde den oxå riktigt, riktigt bra!!)

En mysig höstskiva.

Men jag kan ingen sån musik, lyssnar sällan på sånt, men ibland så kan jag längta efter det...

Nån som har nåt bra tips på en riktigt bra höst-mys-depp-skiva??

Lena, du har ju många såna skivor, nån du kan rekommendera mig??

Men nu ska jag nog inte bara däcka i soffan, utan rent av sängen...

God natt säger jag med denna låt!!
(Ja, jag vet jag har haft med den typ flera gånger förut, men den blir inte sämre för det...)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hallelujah med Leonard är en av mina absoluta favoriter! Jag får gåshud. Vemod is in my blood ;)



Här är några tips på artister med bra höstmusik:



Frida Öhrn & Bo Sundström, Oh Laura (Frida Öhrn som sjunger), Frida Hyvönen, Emmylou Harris, Lars Winnerbäck, David Gray.



Puss på ré!

2009-09-25 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback