Vart är jag påväg??

Jag dricker knappt längre.
Jag går inte ens ut.
Jag somnar i soffan om jag inte går och lägger mig vid tio.
Jag ligger oftast i sängen strax efter tio, sover innan elva.
Inkluderat helger.
Jag vaknar sällan senare än åtta.
Inkluderat helger.
Jag tittar helst på Stjärnorna på slottet och Mästarnas mästare.
Jag kör sällan över 100 med bilen.
Det jag saknar mest i huset är förvaring och tvättstuga.
En skotork skulle oxå sitta fint.
Imorse hade jag och V nästan en timme tillgodo när vi ätit frukost och var klara.

Allt detta har börjat ske det senaste året.

Hur ser mitt liv ut om nåt år, om utvecklingen fortsätter i denna takt???

Är detta verkligen vad jag vill?????

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om ngt år fortsätter du att vara pensionär :) Skämt åsido...

2010-04-23 @ 13:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback