Youmeoh!

Utsikt från K´s lilla rum!

K och E hade lite brottning som övergick i en mycket annorlunda lek där K började agera livvakt åt E och skydda honom från paparazzin Helena... De har alltid haft en annorlunda relation de där...
  

Vidare till lördagen och mina shoppingfynd!
2 st halsdukar för en hundring på torget....
 
 
Och sen såklart, mys på



                       

E´s kusin och E. Man skulle kunna säga att spexande ligger i släkten!

Och luftinstrument är ju typ det coolaste man kan spela!!

Det fanns typ en person i det där rummet som inte skulle gå under beteckningen full...
Gissa vem!! (Japp, kameramannen såklart, eller kvinnan i detta fallet, alltså jag!)

Och sen, det viktigaste kortet på hela kvällen, verkade det som i alla fall, de typ jagade mig och skrek
"Knäpp nu rå, ta kort på våra öron!! Knäpp! Vänta, vi gör såhär istället! Fick du med båda örona?"

Sen drog vi ju iväg till

Där vi skulle möta upp K´s boyfriend.
De lyckliga tu alltså?
De ser lite skeptiska ut..                 Nu så.... Love is in the air!!
 
Sen blev det såklart ett besök på

För lite nattamat... Såg lite halvlustigt ut faktiskt, för E´s kusin tänkte inte att vi skulle ta med maten, som alla vi andra tänkte, så han kommer ut med brickan och allt och springer runt på stan med...
(Men han hade faktiskt varit tillbaka med den när vi hoppat in i taxin!)
Dessa hårdingar plus jag då var det som gick på Max!

(Eller ja, det var några till. Jag utropade direkt vi kom in "Men gud, vilken lång kö!" och Y, som är där betydligt oftare än jag utropade "Men gud, vilken liten kö!!"

Såklart hade Y rätt och innan vi hunnit fram till kassorna var kön mer än dubbelt så lång...)

Ja, det var Umeå-helgen i bilder, och nu är klockan läggdags!

God natt på er!



Kommentarer
Postat av: Kickan

Men alltså vad är det för mupp-helg vi haft! Jag ser inte klok ut, och Andreas? Haha på högra bilden, värsta mysminen!

2010-01-26 @ 23:16:08
Postat av: kickan

Ta bort den där stora bilden på mig! Usch!

2010-01-26 @ 23:18:40
Postat av: Paulin

Vilka härliga bilder! :)

2010-01-27 @ 01:28:11
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha, ja, mycket muppar var det!!

Ska jag ta bort den bilden?? Du som är så himla fin!! Det var därför jag la in den STOR!

2010-01-27 @ 14:50:30
Postat av: Anonym

Nej ta bort den! Det måste väl ha funnits nån där jag inte ser ut som hejkomochhjälp mej!

2010-01-27 @ 15:06:23
Postat av: Mor

Vilken tur att jag kopierade den och sparade den, för du var ju jättefin där!! Kanske nåt för Fb:-)

2010-01-27 @ 18:10:45
Postat av: Kickan

HAHAHA jag har garvat mig igenom hela inlägget! paparazzi-leken, örhängena, andreas mupp-min, max-brickan. Ni måste komma upp igen, det är alltid lika kul och "crazy" när du är här!

2010-08-19 @ 00:33:24
Postat av: Helena

Hmm, det känns som om du bara smörjer mig för att jag ska ta upp din cykel!! Fast det känns faktiskt som att jag vilken helg som helst nu, när inget är inplanerat, ska kunna få ett infall och fara upp!!

2010-08-19 @ 12:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback