Så jääävla nice!!

Nu har vi tamejtusan städat hela går´n!!!
Nästan i alla fall... Men bron är städad, området runt bron är städad, hallen, köket, vardagsrummet, badrummet, och framförallt, trappkontoret är städat, ja hela nedervåningen är städad!!
Besticklådor är rensade, panten är samlad, drockat i kylen och tvätten på strecket.
Skorna i hyllan och väldoftande syrener pryder vårt köksbord!
Det känns riktigt, riktigt, riktigt bra!!
Vet inte varför det känns extra bra idag, har ju städat detta hus några gånger förr, men det gör det!!
Stora stenblock som lättats från mina axlar!!
Och apropå mina axlar, de har blivit misshandlade av solen idag!!
Och helt ärligt så gör inte denna bild brännan rättvisa, de är riktigt marsipanrosa i verkligheten...
Ont, ont, men jag har investerat i en tub aloe vera idag, så nu är det bara att smörja!!
Nu ska jag pensla lite "top coat" på naglarna, och sen är det kväll för Helena!!
God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback