Gääsp!

O, vilken tidig morgon!! Har inte börjat såhär tidigt på nån vecka känner jag...
O, en lång dag väntar oxå. Vid ett drar jag och sju st till, raka vägen från jobbet till Sundsvall på föreläsning, och den ska äga rum mellan 16.00-19.00, (ok, ett lunch/middagsstopp är inräknat att hinnas med däremellan)
Vilket gör att det känns som nästa gång jag sitter i soffan är klockan ca 21.00
Gääsp!
Södra berget är platsen för förläsning, har nog inte varit där så många gånger förut, en kanske, när jag var liten och jag tror jag mest minns nån kringelkrokväg upp dit??
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mor

Dessutom hoppade du på kryckor då!! Det var nån slalomtävling där med bl a Pernilla Wiberg:-)

2010-05-19 @ 08:46:27
Postat av: Helena

Ja, precis! Minns inte kryckorna, men att det var nå skidåkare minns jag!

2010-05-19 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback