Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Om man kommer hem på fredag eftermiddag och middagen står uppdukad och den består av rödvinsfondue med diverse tillbehör och rött vin till, hur ska man då kunna hålla in och hoppa upp på crosstrainern efteråt??
.
Näe precis, det går faktiskt inte... Så då sitter jag här nu och sippar på mitt glas rödvin och magen är rätt full, dock inte fööör full, och ett citat från en gammal reklamfilm dyker upp i min skalle:
"Men Åke, du har ju hela helgen på dig!!"
Och tänker att "Ja Helena, du har ju hela helgen på dig!!"
Så ikväll blir det en sista kväll i vila, så kör jag hårt imorgon istället, kanske hinner bli ännu lite friskare i förkylningen till dess oxå. Men då får det bli 30 min tror jag!! Haha!!
.
Har även bokat in en annan sak framöver som ska bli otrooooligt roligt!!
Och då menar jag OTROOOOOOOOLIGT!! Fantastiskt!! Kan knappt bärga mig!!
Ni ska få se en liiiiten ledtråd, och se om nån kan lista ut vad det handlar om!
Och ev. inblandade personer har inga rättigheter att gissa!
Jag gör ett litet pussel åt er, så får ni en bit i....veckan?? Japp, vi tar i veckan...
Här kommer första biten!
Nähä, nu ska jag hoppa i duschen och sen ska vi fara och hälsa på några vänner som vi träffar alldeles för sällan!!
Som de flesta känns det som just nu!!
.
God kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi! =)

2010-09-17 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback