Lite beställt!!

Var tvungen att beställa ett madrasskydd till den stora madrassen som vi inte hunnit lagt in än!
Så då smög dessa med oxå:
Mina förra vantar har jag haft i två-tre år och de är hål i tummen och på nå andra ställen, så det var helt legalt att köpa nya!
Var sen in på H&M´s hemsida och råkade knappa hem denna!!
Må ju ha nå fint att ta på sig när vi ska på Ladies Night!
Och dessa tre snygga armband!! Slank oxå med...
Men eftersom att räkningshögen bara innehöll ett papper denna månad så känns det inte som om det gör nåt!
.
Nu tänkte jag titta på Biggest loser, men sörru det gick inte!
Inställt denna vecka p.g.a IDOL. Ok då...
.
Avloppet är fixat oxå, så nu kan jag duscha hemma istället!!
.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej !

Köpte du dom snygga armbanden på H&M också. Riktigt snygga får jag säga. Gillar din blogg. Ha en bra dag !

2010-09-28 @ 12:45:12
URL: http://missaiv.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!

Japp, de köpte jag!! Tack, desamma!!

2010-09-28 @ 16:57:20
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback