Missade årsdagen!

Det riktigt konstiga är att Dag 1 var den 8:e augusti... Och i fredags, när det var 365 dagar så var det den 19:e augusti...
Är det inte 365 dagar på ett år?? Eller så har jag helt enkelt räknat lite fel här och där...
Känns som att jag kanske ska ge mig med att räkna dagar nu, det var ju mycket för att hålla koll på mig själv, och nu har jag klarat ett år, mer eller mindre och det är jag riktigt nöjd med!
Får börja om igen efter födseln!
.
Som sagt så ska jag ju fortsätta röra på mig, kommer nog inte springa så mycket, kanske kortare svängar, men många höstpromenader ska det bli, och ska försöka hålla igång med styrketräning.
Det sista jag gjorde i somras var ju att köpa ett klippkort på den rytmiska styrketräningen på hotellet, så det tänkte jag försöka med, så gott det går, och så gott jag får.
Funderar även på att anmäla mig till en yoga-kurs i höst.
Vet inte hur mycket man orkar/klarar av, men jag har fått för mig att det ska vara bra med yoga.
Får höra med H hur det funkar.
.
Och den största anledningen till all träning är pga rädsla för förlossningen!!
Känner mig livrädd för den, men överallt läser jag att det underlättar om man är i bra form, har god kondition, och att man läker ihop bättre och lättare kommer tillbaka i form igen, om man är bra tränad!!
Så nu ska jag träna så mycket och så länge jag bara orkar!!
Här ska underlättas förlossning!!
Hur som helst, även fast jag inte kommer att fortsätta räkna dagar nu, så kommer jag fortsätta dokumentera min träning! Inte ska min möda bara falla i glömska!!
Och idag har jag varit på 7 km promenad. Det var med kollegan som jag sportar med ibland, så vi surrade jobb hela vägen, så jag hann knappt reflektera över att det var långt eller jobbigt!!
Härligt!!.
.
Men nu blir det god natt i alla fall!!
Börjar sex imorgon, och omd et ska gå att få nån kontakt med mig då så är det nog bäst att jag hoppar i säng!!
.
God natt!!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jag tycker du är så duktig! Jag ska ta tag i min träning igen, ikväll SKA jag på boxning fast jag har ont i axeln fortfarande. Vilka dagar är träningen på hotellet? Jag saknar den med.

2011-08-23 @ 08:17:10
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är 18.00 på onsdagar och 19.30 på söndagar, om jag inte minns fel.

Vet inte om den startat än, får höra med Carro!

2011-08-23 @ 13:18:21
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack förresten!!

2011-08-23 @ 13:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback