Ljuset i tunneln!

Sådär, då har jag pratat med The boss, och om jag inte blir sjuk eller inte kan jobba på annat sätt så kommer jag att söka föräldrapenning fr.o.m v.9, alltså 27:e februari.
Så nu kan man börja räkna dagar på riktigt, och när denna dag är över är det summa sumarum 10 arbetsveckor kvar!!!
.
Skulle kunna säga 2,5 månad oxå, men det låter så sjuuukt mycket längre än tio veckor!
Dessutom går det bort nån arbetsdag när jag ska till Umeå och salutera lillasyster som blir sjuksköterska!
.
So the end is near!
Har ställt iordning en liten kalender nedräknandet till ära!!
Till höger ser ni veckorna som är kvar!

Och sen är det två veckor kvar till beräknad förlossning!
.
It really feels great!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback