Hinner med en liten sammanfattning!

Jaha, avd har jag gjort då när ajg inte hunnit med er??
*Jo, ifredags ahde vi ju fredagsmys, det berättade jag ju om!
*Och i Lördags var vi äntligen ut på en skotertur.
Inte lång, men ändock en skotertur!En läskig passagerare hade jag oxå!

Sen så åkte vi ett varv i skidspåret på Ragunda med våra vänner nere i backen.
Jag och H fick alltså med oss karlarna ut på skidorna!
Eller egentligen var det H och T som fick med sig mig och E.
Blev ett lugnt varv, så för min del vet jag inte om jag ska räkna det som nån regelrät träning, men motion var det ju i alla fall.
Och det lilla jag gjorde av med där tog igen på middagen vi åt tillsammans efteråt: Pizza!
Men men, det går inte alltid som man tänkt sig!
Sen låg jag och H och halvslumrade till Eat Pray Love, som jag somnade till hemma dagen innan.
Men vi lyckades se klart den till slut!
Och den var bra, om än lite småsaker sådär som inte stämde med boken eller som saknades.
*Söndagen bjöd på sovmorgon, skidor, ett varv i Pålgård med H, och sen mys i pulkabacken!
Fast det var riktigt kallt!
Men några åk i backen för grabbarna och hamburgare för alla blev det!

Sen åkte vi runt på lite ärenden, innan jag och E landade i soffan, trötta och nöjda efter en mysig helg!
Efter Solsidan tvingade jag E att gå och lägga oss, han fick ta med sig filmen som han hyrt till sovrummet, så vi kunde mysa ändå!! Men fast det var jag som skulle sova så hörde jag nog honom snarka både en och två gånger!
.
Nu blir det snart möte på jobbet, och sen hoppas jag att E fixat en smarrig middag tills jag kommer hem!
Han skulle bara våga annat!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback