Dag 303

*Jogging, skidspåret, vet inte hur lång tid det tog då jag gjorde lite övningar i backen, men jag var ute i ca 50 min i alla fall.
*Utfallssteg i uppförsbacken
*Jogging i uppförsbacken, såhär röd är man när man kommer upp!
Och hemma så körde jag
*3x15 bicepspressar
*3x12 tricepspressar
*3x15 rumpsteg åt varje håll
Ska försöka få till lite stretch oxå bara jag pratat klart med Lillasyster!
.
Uppdatering:
Det blev lite magträning oxå!
*Bålrotation som jag såg hos Therese!! vet inte exakt hur länge jag körde, men jag körde en stund 3 gånger i alla fall, med 3,75 kg vikter i händerna! Känns som om det kanske kan bli lite träningsvärk imorgon!!
Tar en bild till oxå, man blir alltid lika överväldigad över hur vackert det är när man kommer upp och ser utsikten!!
Nu blir det kvällsfika, duscha, vattna planten och sova, helst samtidigt då jag börjar tidigt imorgon!!!
Kvällarna räcker inte till längre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback