Dag 308

*Jogging med övningar efter vägen, skidspåret. Tog totalt 35 min, men jag vet inte hur lång tid själva joggingen tog. Men en sak vet jag, och det är att det är så himla mycket jobbigare att jogga när man gör uppehåll hela tiden, än när man springer i ett kör!!

Övningarna jag gjorde var
*2x10 burpees, med armhävningarna på knä, jag orkar inte annars!!
*2x15/ben stepups
*2x15 grodhopp
Sen körde jag en omgång till av alla övningar när jag kom hem, så jag had eju lika gärna kunnat skriva 3x... aja, skit samma...
Körde även
*3x15 bålrotation
*20 steg i taket
*15 köttbulle/spaghetti, när man rullar upp benen mot magen, och sen sträcker ut de så långt man orkar
*15 rull med AbSliden..
*Stretch, ganska ordentlig idag, bra!!
.
Nu blir det middag!

Kommentarer
Postat av: linn

Härligt jobbat!

2011-06-17 @ 07:06:51
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback