Ändringar

Har ändrat träningsschemat redan, nästan inna jag startat.
Men jag kände att det är dumt att träna styrka även på torsdagen, efter träningen på hotellet, så det blir mer måndagar och lördagar istället.
Får se om man orkar göra allt tre gånger i veckan, annars får jag plocka bort lite sen.
.

Måndag:     -Zumba

-Benböj, Utfall, Triceps, Biceps, Rygg, Mage

Tisdag:        -Vilodag

Onsdag: -Styrketräning

-Lätt Yoga

Torsdag: -Löpning

-Mage

Fredag:       -Vilodag

Lördag: -Löpning

-Axlar, Bröst, Triceps, Biceps, Breda benböj,

Vader, Rygg, Mage

Söndag: -Promenad


Kommentarer
Postat av: Maria

Bloggtips!!! bloggaromtraning.se

15 träningsbloggar samlade på en sida!!

2011-03-21 @ 17:09:49
Postat av: Helena

Jo, jag såg det nånstans!

2011-03-21 @ 18:16:34
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback