Dålig start!!

Denna Vårrusets dag börjar inte bra!!
Regn och för salt gröt!! Alltså så salt att den var oätbar!!
Men jag har i alla fall hunnit koka ny!!
.
FÖrväntningar inför loppet ikväll då??
Hmm, jag har aldrig sprungit 5 km, och jag har ju pga foten nästan inte sprungit alls, så jag tror inte att jag kommer att orka springa hela.
Men vad vet man?? Jag har ju tränat på cykel och crosstrainer!!
Så jag börjar i en lugn takt och så joggar jag så långt jag orkar, sen får jag gå resten!!
Runt borde jag ju ta mig i alla fall!
.
Och trots regnet nu så är väderlekarna enade, det blir sol och 17-18 grader varmt i Sundsvall ikväll!!
Och det blir mysigt de till picnicen!
.
Hoppas dagen fortsätter bättre än den startat!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Strålande sol i Stugun!!

2011-05-19 @ 08:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback