Trainaholic!

Nu börjar jag känna ett riktig sug efter att träna!!
Och det är ju positivt!! Är ju fortfarande inte pigg, men suget kommer, och då borde förkylningen försvinna tycker jag!!
Synd bara att det är så lite tid att träna på, JAG VILL GÖRA SÅ MYCKET!!
Både cykla, jogga, crosstraina, zumba och styrketräna med vikter, med gummiband, med kettlebellsoch på functional-training vis, alltså där man använder kroppens egen tyngd som vikt, och så vill jag såklartyoga, och gå på helt vanliga promenader och även lite utmanande promenader som inkluderar t.exbergsklättring och så skulle jag vilja börja på boxning, men det blir kanske det nu när zumban skutar, och så vill jag.... Nja, det kanske räcker där...
Ja, ni hör jag!! SUget är i allra högsta grad tillbaks, men man hinner ju inte med allt detta på en vecka!!
Nåt jag ska lägga till hemmastyrketräningen är i alla fall Burpees. Det är en övning där jag tror att man får in stora delar av kroppen i en övning, och så kör man nog 3x 15, eller så många man orkar 5 min kanske?? Får fundera hur jag ska lägga upp det!! Får se hur jobbigt det är! Vad är en burpee är kan ni se i slutet av denna videon
http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/2011/05/11/ur-dagens-8/
Ni får även se lite prov på vad man kan göra med kettlebells!!!
Gör mig frisk nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback