Äntligen fredag!!

Och tidig fredag som sagt!!
Har hunnit med en hel del, så kvällen lär väl bli kort!!
Jag och V (under vissa protester) har städat av bron!!
Bort med grill och utemöbler!!
Sen blev det promenad!! Och lite längre idag. I skogen...
Inte i skidspåret dock, tog en runda som är lite kortare, och inte så långt in i skogen.
Men jag skulle ljuga om jag sa nåt annat än att huvudet snurrade, och öronen var spetsade, och för varje konstigt ljud  (i mina rädda öron) så steg pulsen lite. Men inte en björn eller björnspår så långt ögat och örat nådde!
Däremot upptäckte jag att det är svårare att gå i rask takt när solen skiner, det är ljust och alldeles underbart ute, än när det är mörkt, ruggigt och blåsigt!! Man har inte lika bråttomt hem!!
Sen ha jag dessutom styrketränat oxå!! Duktig jag!!
Jag som gick runt på jobbet och tänkte att jag kanske skulle vila idag, så jag inte går ut för hårt, men så vart det inte! Tur man inte alltid lyssnar på sig själv!
Magen, biceps, skuldrorna och höfterna fick sitt idag.
Kan man träna höfterna?? Höftlyft gjorde jag i alla fall, ska vara bra när man är gravid har jag läst!
.
Nu blir det duschen och sen blir det fredagsmys hos syster med familj!
Men inget snusande på Sigge då bde jag och E är lite snoriga... Får snusa desto mer på Selina!
.
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback