Bra uppfinning!

Idga när jag skulle fara hem från jobbet så kom jag på en sak som jag uppskattar hemskt, hemskt mycket!!
Eller två saker egentligen, men syftet är detsamma!
Och det är dessa två:
Det översta visste jag inte ens att den såg ut såhär, och ajg vet inte om det är en sån här jag har heller, men jag tror det, (detta är en blockvärmare), men det är i alla fall en motorvärmare, och den undre känner nog de flesta igen som en kupévärmare!!
.
Gick från jobbet mot bilen, hurven och frusen, och sätter mig i en varm och skön bil och glider hem.
Såååå himla skönt!!
Vilken uppfinning va!?!
Inte bara för att det är bra för bilen, det är bra för människan oxå!
Har verkligen börjat ogilla att frysa, eller jag har nog inte frusit så mycket tidigare, nu tycker jag att jag småfryser hela tiden och kryper mer än gärna in i en kofta eller filt. Och då kan man ju förstå att jag uppskattar dessa ting ännu mera oxå!
.
Go Defa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback